15. desember 2010

sjukling i huset



Idag är det sjukdag här hemma. Jag åkte på någon slags magsjuka i går kväll. Formen är ok nu men är sliten i kroppen och valde att vara hemma idag för att vara på säkra sidan. Att jag är sjuk tillhör inte vanligheterna och efter 2 timmars vilande har jag lust att gå till jobbet igen trots låg energinivå.
I morgon kväll har jag absolut inte lust och vara sjuk. Jag och min kära ska på en liten resa. Han har hållt det hemlig fram tills igår men jag kan säga att jag blev jätteglad när jag fick veta vart vi ska. Har nämligen inte varit i den staden innan. Gissa varit vi ska?
Bilden är från vår resa till Praha i september.

3 kommentarer:

  1. Nämen vad roligt med en överraskningsresa, så spännande! Skickar massa krya på dig kramar så hoppas jag du piggnar till fort! ;-)

    SvarSlett
  2. Nej jag förstår precis hur du menar, är man inte hemma blir det ju lite onödigt. Vi ska fira jul här iår eftersom det är så nära BF (vi törs inte åka till swe), så då kändes det som ett måste :D

    SvarSlett
  3. Uff för magsjuka men det är ju sånna tider nu så det är väl nåt man får räkna med ;/

    Åh, kul med överraskningsresa! Vart ska ni? :D

    Deal, då bokar vi en fikadejt efter julen :)

    Krya på dig!

    SvarSlett