30. november 2010

Gillar att burra!


Visst är det en underbar stund när man får krypa ner under täcket! Älskar att burra ihop mig i täcket på vintern, stänga ute kylan. Så börjar julmånaden i morgon. November som egentligen är den månaden på året jag gillar minst har inte alls varit så farlig. Egentligen handlar det ju bara om inställning! I vilket fall som helst så är jag GLAD för  att december är runt dörren. I morgon kör vi i gång stora julkalendern på jobbet. Alla som vill har fått lämna hemliga paket och varje dag kommer det vara paketdragning. Kul!
Hoppas ni kommer få en mysig och fin start på årets sista månad!

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med vinter, men det mysigaste är ju att kunna boa in sig inne ;)

    Du, vilken härlig blogg du har! & så har du hund :D
    Din tål dock kylan lite bättre än min *fniss*
    Vår Felix kutar ut & kissar & sedan står han & trippar för att komma in....
    Inga långa turer nu alltså!!

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Jättemysigt ni har de hemma hos er : - )
    Tavellister är verkligen så snyggt.

    Önskar dig en fin kväll!

    Stor Kramis

    SvarSlett
  3. Ja, du vet ju hur min slutkläm och inledning på årets sista månader blev.. ;)
    Ja herregud..tur att min mage var tom så att det inte var en massa klet men det var inte roligare för det! Spydde resten i min mössa i bilen.. Mysigt hemma hos er! :)
    Gillar också att burra ner mig under täcket men nu för tiden föredrar jag täcket uppburrat mellan benen också så att mitt bäcken kommer i lika lägen..ska bli underbart när det inte är så längre! :)

    Om det sätter igång tidigare så blir det fortfarande snitt men de tar det tidigare som de sa..men i mina öron så borde det ju bli ett akut planerat snitt..?

    Jag tittade på saffran igår, 0, 225g kostade nästan 25kr. Så jag lät bli..fånigt dyrt!

    SvarSlett