16. november 2010

TräningsJosefine vart är du?

Idag ska jag tränat. Det finns inga undanflykter idag fast jag hade hoppats. För baka muffins till sig själv är väll ingen undanflykt? Josefine träningsnarkoman är inte på plats idag. Om någon sätt henne får ni gärna be henne komma hit! Hon kanske satt där längst ut i de slitna hårtopparna och nu ligger död i någon gammal soppåse.
Men mitt gnäll blir ingen glad över. Jag kommer tacka mig själv för min självdiciplin när det nyfriserade håret står år alla håll och svetten rinner ner i ögonen.

3 kommentarer:

  1. Ja såna här trött-dagar är skitsega. Tur dom inte dyker upp alltför ofta:) Nu är jag redan piggare efter en dags vila, skönt.
    Jo jag slutade jobba för typ en månad sen, fick hel havandeskapspenning.

    SvarSlett
  2. Ja det är jätteskönt! Som det är just nu hade jag nog aldrig orkat jobba, iom att det är långa dagar och man står och går heeeela tiden. Så det är skönt att vara hemma och kunna styra själv över hur man vill lägga upp dagen:)

    SvarSlett
  3. samma här! har varit inne på en svart, men sedan kom jag på att det skulle bli på tok för mörkt nu när jag har så mörkt hår, mycket finare med en kontrast.
    Så nu letar jag också efter en ljusare päls , vi får väl tipsa varandra du o jag om vi stöter på något :-)

    kram!

    SvarSlett