17. november 2010

Hårigt & tacksamhetstid
















Måste ju ta hand om min nya frisyr nu. En inpackning från Redken kom idag i brevlådan och jag har inte testat den innan. Hoppas det uppfyller mina förväntningar! Någon där ute som använder den..ho ho? Hårsprayen från Joico inhandlades hos frisören. Jag frågade henne om vilken hårspray som var bästa och hon tog fram den. Att prislappen var liiite saftigare än jag tänkt mig behöver vi inte prata om. Som tur är tycker jag den är super och går och kamma ur hur lätt som helst.
Försöker ta vara på tiden jag har denna onsdagskväll. Oftast stressar jag runt och tänker på all tid jag inte har. Inte bra för varken hjärnan eller själen. Så i kväll - andas och njut över tiden. Den är värdeful!

6 kommentarer:

  1. Tack, foto är ju mitt största intresse så jag kryddar gärna bloggen med dem. :-)

    O jag är ju ganska ny i skolvärlden jag med men 4 läxor för en 7 åring i veckan tycker jag i alla fall för mycket, men jag ska ta upp det med lärarna.

    Mysigt att din kärlek tog dig till Norge, det är ett vackert land. O enligt min uppfattning ganska likt Sverige?

    Önskar en fin dag! :-)

    SvarSlett
  2. Så härligt :) Krabi är fint, men försök att komma ut, åk till Phiphi, koh lanta och phuket också. Det är så underbart!

    SvarSlett
  3. ja det var riktigt mysigt alltså :) vi har redan varit på ultraljud och fick se den lill* ! det var en upplevelse :) ja precis, får äta blodpudding och sånt där tjafs kanske ;) hehe.

    SvarSlett
  4. hehe ja men det är ju för härligt :) så skönt att komma hem till någon som kommer och hälsar på en vid dörren ;)

    SvarSlett
  5. Ja det är väll så, båda landen har sina för och nackdelar, men huvudsaken är ju att man trivs och har det bra! :-)

    SvarSlett
  6. Tack! Men det är nog eg inte så rött, ser nog mer rödaktigt ut på bilden än vad det är i verkligheten. Fast jag vet inte, har inte riktigt kommit fram till vad det är för färg på´t, haha.

    SvarSlett