10. november 2010

fingervarmt


Sprang förbi allas vår favoritkedja för lite shopping. Behøvde lite slit och släng vantar som tål lite skit mellan naglarna (ja, jag använder såklart alla mina andra vantar väldigt pedantiskt, eller har jag kanske slarvat bort dem...). Eftersom jag tydligen har lika stora/små händer som barn, kunde jag shoppa loss på barnavdelningen. Ut kom jag även med en leopardmössa som såklart var väldigt välbehövlig. Nu är jag i alla fall redo för kvällens hundkurs och det gör inget om mina vantar bli inkletade i korvbitar och dregel från Billy.
Okej mat också så jag får upp tålamodet. SEN är jag redo!

5 kommentarer:

  1. Oj, är ni så många på jobbet? Trodde ni bara var nåt litet företag jag :) Är det bra ålderssnitt där då?

    Ja, det är ju det med hunden vad man ska göra mitt på dagen? Antingen om nån pansionär kan komma och släppa ut mopsen på dagen eller hunddagis. Men dem få som jag har hittat ligger långt ut och vi har ju ingen bil. Söt Billy är förresten! Hoppas ni slipper operation iaf då :)

    Jo nu är jag ju redo för jobb men funderar på att plugga via NAV till receptionist. De verkar ändå tjäna rätt okej faktiskt. Annars så skulle det vara kul att jobba med PR faktiskt. Eller starta eget företag som jag har skrivit förrut. Jag har så mkt ideer men vet inte om jag vågar göra dem till verkligenhet? Skulle behöva en vägledare ;)

    SvarSlett
  2. Den där mössan är himla fin! Från H&M va?

    SvarSlett
  3. Jag köpte en del mammakläder i början, det var ett måste - men sen efter vecka 25 så känns det bara onödigt att köpa mammakläder, eftersom det är så kort tid kvar, så nu blir det mest shopping till lilltjejen, vilket iofs är det allra roligaste :D

    SvarSlett
  4. Olika kliniker brukar ha tillbud om man är flera så vi får slå ihop ett gäng ;) Men just om Elipseklinikken har jag både hört bra och dåligt om. Jag var ju på BeOne och fixa mina läppar med restalyne lips och blev väldigt nöjd. Dock skulle man behöva betala samma pris när man skulle göra påfyll efter 1-3 månader. Dvs 3500*2. Rätt dyrt med andra ord! Vet ställen som är billigare då och inte alls kostar lika mkt vid andre påfyll.

    Kul att jobba på reklambyrå då? Vad är liksom din arbetsuppgift?

    Åh ja, jag längtar absolut efter en liten vovve. Nu har vi kontakt med en jättebra kennel utanför Oslo och de har ju fått sig en fawn tik som jag vill ha men får nog vara lite realistik!

    Ja jag undrar jag om inte det kan vara ett bra val att ha nån utbildning i sen så kan man ju alltid bygga sig uppåt i företag? Skulle vara kul att jobba som receptionist på plastikklinikk. hihi. Nä men vad som egentligen. Man får ju rätt gott betalt också så. De har en kurs som börjar nu den 29 november så hoppas jag kan hoppa på den!

    SvarSlett
  5. hehe ja fast det känns inge kul att handla kläder åt mig själv när jag bara kan ha de i 2 månader till, sen ska jag bli smal igen hade jag tänkt ;D Kram

    SvarSlett