25. november 2010

Curlingdebut


God kväll bloggvärlden!
Torsdagen denna sista vecka i november har avverkats mestadels jobbet. Långa dagar och mycket och göra men det är det värt. Jag tycker det är så kul när det är full fart och mycket och göra. I morgon efter jobbet ska vi vara lite "utanförjobbsociala". Det blir en teamaktivitet och middag. Teamaktiviteten kommer vara curling, något som jag aldrig testa förut. Lite nördsport enligt mitt tycke men vem gillar inte och nörda sig lite då och då. Det kommer säkert bli superkul!  Får hoppas jag inte flyger som en liten vante med käglorna på isen.
Vi har precis varit ute på en liten kvällstur med Billy Boy. Vi gick en runda i skogen och det var helt stjärnklar och månen lyste upp vägen. Jag hade aldrig gått där själv såhär dags men när man går alla tre är det en helt annan sak. Kusligt och mysigt på samma gång!

3 kommentarer:

  1. Jag har alltid velat prova curling! Tycker att det är skitkul att titta på när det är tävlingar.. fattar egentligen inte nöjet men verkar soft.. :) Hoppas du får kuL!

    SvarSlett
  2. Vill du ha fina musikvideotips i din statusrad på Facebook varje dag? Häng med på ”Dagens musikvideo”! Klicka på länken för att komma direkt till sidan.

    SvarSlett
  3. Vi hadde også curlig med jobben for en stund tilbake, men jeg hadde ikke anledning til å bli med. Synd, for det ser veldig morro ut :)

    SvarSlett