29. november 2010

We live in a land, a very cold land!


- 12 grader & två timmars hundträning. Jag hoppas Billy förstår hur glada vi är i han! Jag är en riktigt frysboll och har ganska svårt att hålla motivationen uppe i detta vädret. Och då är jag ändå klädd med 20 cm kläder, likt en uppblåsbar bodybuilder. Billy verkar iaf bry sig det minsta om kylan och var superduktig idag. Vår fina pojk!
Nu håller mina tår på och tina och snart blir det en liiiten kisserunda innan jag ska hoppa i sängen. Vinter är fin såhär års, innifrån.

5 kommentarer:

  1. Verkar som att kesella har blivit väldigt populärt! :) Ja, det finns så mycket olika saker man kan göra med kesellan, det är verkligen en perfekt mellis :)

    SvarSlett
  2. Här utanför mitt fönster visar termometern -10 grader, brrr. Ska ut o leta klänning på stan snart, men det är nästan så jag överväger att stanna inne hela dagen. ;-)

    Har ni inga julbord i Norge? Trodde inte att den norksa o svenska jultraditionen skillde sig så mkt åt... Men det verkar som jag haft en fel bild.

    Kram

    SvarSlett
  3. Ja jag ska också köpa mig en riktigt ordentlig vinterjacka som håller i måååånga år - man får se det som en investering tänker jag, även om det är mycket pengar att slänga ut på en gång så :)

    SvarSlett
  4. Jamen det är ju underbart! Så fint, utanför mitt fönster that is..fryser ju röven av mig om jag går ut!
    Fast du vet att ju tjockare tätad du är, desto mer fryser du..? ;)

    Ja, snart är hon här! Och hon kommer födas till ett riktigt vinterdecember, lite mer saga över det hela.. :)

    SvarSlett