11. november 2010

Testa lite här och där

Testfoto med nya objektivet Nikon Nikkor AF-S 50mm f/1.4G. Hej  Billy, hej ingen skärpa...

Testfoto med nya objektivet Nikon Nikkor AF-S 50mm f/1.4G. Hej nya nagellacket från Depend i höstig färg

Testfoto med nya objektivet Nikon Nikkor AF-S 50mm f/1.4G. Hej hus i mitt hus!
Mina goda antisockerdagar blev ett minne blott idag. Stora tårtbuffen dukades upp på jobbet eftersom en kollega fyllde 60-år. Och kunde jag låta bli? Nej såklart inte... Toppat på det hade jag en stressig eftermiddag och uteblivet mellanmål. Skulle sedan några ärende innan jag tog bussen hem och bussresan var allt annat än en dröm. Hungrig, varm och en busschafför som haaaackade sig fram i kön. Träning kändes därfor som en ganska bortkastat melodi. Men på Posten väntade ett självköpt paket till mig och hemma väntade en glad hund, vinden vände helt enkelt! I paketet låg Nikon Nikkor AF-S 50mm f/1.4G ett nytt objektiv, perfekt för porträtt och dyl. Tyvärr är inte min kamera världsbäst i mörkret som råder nu men i helgen ska det fotoas massa i dagsljus. Juhuu!

2 kommentarer:

  1. Bildene ble fiine! Skulle ønske jeg hadde et så fint kamera.... Det er lov å skeie ut med kake en gang i blant! :)

    SvarSlett
  2. Nej det blir inte alltid som man har tänkt sig, men ibland räcker det att tänka tanken hihi. Du får ta nya tag idag :)

    SvarSlett