9. november 2010

Bytt till nytt!





Kenzobodylotionen är slut och byts ut mot en ny från Oriflame. Just nu har jag perioden "hela badrumskåpet ekar", så det behövs fyllas på med både ansiktscrem, bodylotion och balsam. Men jag tycker det är sån härlig känsla att byta ut produkter mot något nytt. Kenzobodylotionen hade så fin burk, den ska sparas.

Annars vaknade jag till ännu en iskall dag. Insåg att fina koftor och stickade tröjor just nu är bristvara i min garderob och det må åtgärdast snarast. Perfekta att tälta i när det är kallt. Finns ju mycket fint nu hos alla favoritkedjor.

Hundkursen med B igår gick helt okej. Jag har ganska dåligt tålamod och blir lätt stressad av att stå där på led och prestera så det är nog jag som står för den stora utmaningen. Höll på och strypa stackars Billy ibland för jag höll så hårt i kopplet. Men vi övade lite i kväll i trädgården utan koppel och störomoment och då gick desto bättre.
Kvällens middag blev gröt och stekta ägg. Inte en optimal middag men på en tidsfattig dag som denna passar det bra.
God kväll!

8 kommentarer:

  1. Nice..
    Du tror det ikke før du ser det...
    minTa en titt på siden :)) Takk

    SvarSlett
  2. Vad med och tävla om att bli veckans blogg på
    www.moscoo.blogg.se
    Tävlingen avslutas på Fredag!
    Lycka till

    SvarSlett
  3. Ja, det är inte alls fel att trippa runt i shorts och linne i november månad.. fast snart väntar kylan i kalla Göteborg igen. Får passa på att njuta! Förresten, du kanske redan tänkt på det men en ide är ju att hälla över annan bodylotion i den fina kenzo burken.. typ en billig från konsum som luktar gott :)

    SvarSlett
  4. haha gött :) det är nog rätt sätt! hjälper ju inte att bli irriterad egenltigen.. :)

    SvarSlett
  5. men vad häftigt, hehe ! :) och på blogspot dessutom ;)

    SvarSlett
  6. Näe det är fan inte lätt. Och jag kan ju tänka mig att det inte blir enklare om man kommer från olika länder, men som du säger så skiljer det väl inte jättemkt mellan Norge och Sverige, men lite som sagt. Och det gör nog sitt:) Jag vet ju hur svårt vi har att enas liksom.. Du får börja fundera redan nu:)

    SvarSlett
  7. haha men vad roligt, har dom inte andranamn i norge ? :D jag heter också Josefine som tilltalsnamn !

    SvarSlett
  8. Krämen från Oriflame är faktiskt riktigt bra, dock är man bra glittrig i handflatorna efter..men mjuk och skön! :)

    SvarSlett