2. november 2010

Katt eller spöke?


This little fox fick åka fram idag. Förra årets favorit och kommer funka fint i år också. Har så lust på ny kappa men vet inte riktigt vilken färg jag ska gå för. Camel, röd eller grå.
Stora världsproblem i lilla hjärnan idag.

Tog en mysig fika med Emma efter jobbet sen var vi på maskeradjakt. Vi ska ha Halloweenmaskerad på jobbet på fre, alltså på arbetstid. Så om man inte sköter sina arbetsuppgifter kan man bli biten av en vampyr eller kidnappad av en rymdvarelse. Jag kommer nog gå för något enklare utstyrsel hade egentligen en plan men nu är jag något osäker. Brinner ju något i knutarna så jag måste vara hyfsat snabbtänkt.

Hoppas er tisdag har varit fin fin!

3 kommentarer:

  1. SV: Takk for det og takk for gode råd :) Jeg har selv gått i den fella at jeg har begynt for hardt. Det skal jeg ikke gjøre igjen :D

    SvarSlett
  2. nej men vad tråkigt! Jag har ju inte varit där än men sambon sa att det var ganska litet, är det det? :)

    SvarSlett
  3. Åh vad kul att ni ska ha halloweentema på jobbet! :D Ni verkar vara ett bra gäng? :)

    Jo, mopsplanerna går väl fortfarande bra tror jag. Måste bara tänka ut så vi inte lämnar hunden hemma själv för mkt. Men just nu har jag inte jobb så men söker ju jobba nu så :)

    Mysigt att gå på hundkurs då! Har han blivit trotsig av sig nu? ;)

    SvarSlett