15. oktober 2010

Fredagsaktiviteter



Nu är motor på lågvarv och parkeringen är gjord i soffan.
Jag tog en runda inom Plantagen innan jag åkte hem och köpte blommor. Så fint men väldigt sällan jag gör det. Vasen fick oxå följa med hem eftersom jag inte har någon vas i den storleken. Kostade runt 150 :- på Plantagen. Sen bestämde jag mig för att snöra på mig löparskorna och ge mig ut och springa. Är som regel väldigt omotiverad till träning efter jobbet på fredag. Men en liiten runda blev det idag och jag ger kvällens träningspass godkänd!
Jag har M&HF i kväll (mann och hundfritt) och hade ingen lust och laga middag så det blev en snabb sallad med lite äggröra och rökt lax. Nyttigt och enkelt!
Nu ska jag fortsätta fredagssoftande med Idol och bubbelvatten.

4 kommentarer:

  1. Ja, det tror jag också men hundhimlen blev det inte för henne utan jag gissar att hon valde Köttbulls-Mallorca istället :)
    Jag jobbar nu på Vitakraft (djurmat och annat skoj till husdjur) och där sitter jag med det administrativa men kommer att ta över allt det grafiska också så det känns jätteskoj! :)
    Själv, hur går det för dig?

    SvarSlett
  2. Ni har de så fint hemma! : - )

    Liljor är en favvis blomma!

    Duktig du är som springer & tränar. Skulle jag också behöva ; - ) Men tar de lite lugnt nu!

    KRAMAR & ha en skön söndag!

    SvarSlett
  3. Åh ni bor så fint! Ska ni inte vara med i nå inredningstidning och dela med er? ;)

    Maten såg gott ut! Men jag har svårt för sån lax men äggröra och sallad. Mums! :D

    Åh, jobbigt det där när det sker nå med familjen och man bor en bit ifrån :/ Hoppas det inte är nå allvarligt!

    SvarSlett