11. oktober 2010

Kaxige storebrorn





Efter jobbet idag blev det en lång promenad i skogen. Billy älskar det & springer runt som en liten duracellkanin och för mig som suttit på kontoret i 8 timmar är det inte heller helt fel. När vi kom hem häsade vi på lille Sniff, en liten valp på 8 veckor. Åhh vad liten och söt han var och att det Billy var så liten för bara 3 månader sen är helt ovärkligt. Nu var han en jättehund brevid den lille valpen och han skulle minsan visa vem som var "storebror".

Nu har jag ätit rester av helgens kycklinglasange som blev väldigt god trots mitt lilla misslyckande... Man skulle egentligen ha färska lasangeplattor men jag hittade inga i butiken. Finns det i Norge?? Istället bestämde jag mig för att koka plattorna, vilket jag gjorde allt för länge så när jag skulle ta upp dem klibbade de både ihop och gick sönder på samma gång. Åhhh vad jag kan bli irriterad på sånt. Men som sagt slutprodukten som kom ur ugnen var god och det är ju huvudsaken!

2 kommentarer:

  1. vilken söt liten voffsing och fina pics!

    ja man blir ju lite nervös när man inte vet vad som händer med de små och att det kan komma sådär plötsligt visste jag inte

    kram!

    SvarSlett
  2. Vad mysigt det ser ut! Vill också ha en hund en dag :-)
    Kram!

    SvarSlett