13. oktober 2010

Vildman light

Showen igår var bra! Jag hade ju ingen aning om vad som väntade men jag gick ut med en bra känsla. Lars är ju en vildmarksman av det extrema slaget och har otroliga historier och berätta. 
Trine har väldigt bra röst, rätt om musiken kan bli lite väl kommersiell. De lyckades faktiskt mixa vildmarksprat och pop/countrymusik väldigt bra. 2 timmar gick väldigt fort!
Trodde inte jag skulle sitta på en show men Lars Monsen och både skratta (massa konstiga/roliga filmsnuttar) och gråta (hundberättelse om när han fick avliva sin bästa hund med efterkommande bildspel…bröööl).

Åka till vildmarken i Canada i 1000 dagar kommer inte finnas i min livshistoria men en helg eller två kan jag gärna leka vildman fight.

2 kommentarer:

  1. Haha det är sant :p Nej, jag klarar inte av att plugga i soffan framför tv.n eller nåt sånt, får svårt att koncentrera mig då. Vi är några som brukar stanna kvar och plugga efter skolan och det funkar mycket bättre :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for herlig kommentar! Hjelper veldig på humøret! :) Det finnes nok ingen annen medisin som gjør sammen jobben, så det er jo dumt. Får bare håpe jeg klarer å bli friskere nå og slippe unna denne gangen!

    SvarSlett