19. oktober 2010

Nu ska det spottas

Idag kom ett paket på posten från dna11. Så nu börja första steget i taveltillverkningen. Lite spott ska kletas på ett papper (hmm??) och skickas i väg innan våra dna-tavlor tillverkars.
Åhhh så spännande!
Annars har jag haft riktigt lust med och pyssla och fixa det senaste dagarna. Det är så mysig när höstmörkret faller. För två år sen köpte jag massa material och gjorde armband och öronhänge. Kanske något man borde ta upp igen? Men det första två kvällarna denna veckan har gått till träning. Ett styrkepass och ett löppass är avverkat. Skönt! Mitt mål är 4-5 pass i veckan men hamnar många veckor på under 3. Sånt är livet och jag försöker acceptera att tiden ibland måste omprioriteras. 1 träningspass är bättre än inget, en promenad är bättre än 30 min i soffan. Gløm inte det!

1 kommentar:

  1. Åh vad duktig du är med träningen ändå! En annan tränar ju INGET just nu haha..

    Kram!

    SvarSlett