4. oktober 2010

Höstdricka






Dagen har blivit kväll och jag ligger med dator på magen några minuter innan jag ska leka housewife och lagar mat till T som är på träning med lille B.
Laddar desutom upp med en kopp té. Gick inom jenterna på Polhem efter jobb och söta Kari gav mig ett smakprov fra Le Palais Des Thés. Testade Fleur de Geisha och den var lagom fruktig och len smak. Deras téer har fin kvalitet och att påsarna är i något slags tygmaterial känns ju extra lyxigt. I höst är mitt motto varannan té varannan kaffe!

3 kommentarer:

  1. åh bjud på en kopp! Aldrig smakat!

    SvarSlett
  2. Haha, vad kul! Varannan té varannan kaffe! ;D

    Jo men visst har jag en romentisk kille? ;) Jag klagar ju då inte hehe ^^

    Allt bra då? Den här dejten blir bara upp skjuten ;/

    SvarSlett