6. oktober 2010

träningsstatistik


Blogginlägg från igår tisdag som aldrig kom in...

Igår avnjöts en god chili con carne. Kombinationen av köttfärs och bönor är så gott och mättande i kistan. Idag testade jag ett nytt recept med kyckling som inte blev lika aptitligt. Inte oatäligt men bara lite smaklöst och tråkigt. Det är inte alltid nya smakkombinationer går hem.

Idag besöktes gymmet och ett härligt pass genomfördes. Jag som egentligen är löpardrottngen (host, host) har bestämt mig för en höst med fokus på styrka. Jag vill få lite mer linjer, struktur och fasthet i kropp. Nu kör vi!
En annan sak är att jag ska bli duktigare är att registers mina träningar. Tror det kommer peppa mig mer. Är registrerade på både jogg.se & funbeat men väldigt aktiv. Någon annan som är medlem? Finns det egentligen någon norsk motsvarighet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar