7. januar 2011

Blomdröm

Från weheartit.com



























Första jobbveckan 2011 börjar lida mot sitt slut och jag känner en glad känsla och en touch av trötthet i kroppen. Julsakerna åkte ner igår (eller de ligger i en hög i skräprumet) och helt plötsligt blev det väldigt tomt i fönster & på bord. Vad hade jag innan? Redan glömt... Jag får iaf lust att köpa blommor i massa härliga färger och dofter och smycka hela huset med, rätt att jag vet att jag inte kan sköta växter med blommor. Vet inte hur mycket pengar jag lagt på växter sen jag flyttade till huset. Antingen dör de, eller bli de gigantiska och när jag försöker planta om de och då dör de också.
Men helst av allt skulle jag vilja stå på de fältet, barfota med sommarklänning och plocka en stor bukett tulpaner!

1 kommentar:

  1. Åh jag längtar tills vårsolen kommer fram och ger värme och tulpanerna står på bordet. Älskar tulpaner. :)

    Nå planer för helgen då?

    SvarSlett