3. januar 2011

Jobb 2011


Good morning Sunshine!
Antar att det är fler än jag som har sin första jobbdag 2011 idag. Min dag är inte bara första jobbdagen utan även första dagens som fast anställd vilken känns super duper.
Förra året jobbade jag på tre olika arbetsplatser. Först ett vikariat på en PR-byrå sen ett jobb som säljare vilket var det största jobbmisstaket jag gjort i min karriär. I maj började jag sen som vikare på en reklambyrå och där är jag nu kvar.
Ska bli spännande med nytt år och nya möjligheter på er arbetsplats med många roliga och spännande kunder.

Önskar er alla en fin första jobbdag 2011!

4 kommentarer:

  1. åh vad härligt med en fast tjänst, grattis !! :) hoppas att du får en bra jobb-dag ! själv ska man sitta hemma och skriva tenta, mindre kul :(

    SvarSlett
  2. Grattis till fast anställning, härligt! Vilken fin start på nya året. Vad jobbar du med på reklambyrån? Har själv alltid varit nyfiken på reklambranschen iom mitt stora intresse för grafisk formgivning. :-)

    SvarSlett
  3. HÄRLIGT med fast tjänst, heja dig!

    Kram

    SvarSlett