1. januar 2011

Januari börjar nu!


Gott fortsättning där ute!
Misstänker att det är fler än jag som kör lite slapp style idag!?
Jag hade ett superbra avslut på 2010 hemma hos mina fina vänner E & O. Vi lagade god mat tillsammans och drack (mycket) vin. Lilla Elliot på 4 månader var snyggast på festen i sin nyårsoutfit. Eftersom han låg och sov vid 12-slaget stog vi på balkongen och skålade. Husen ligger ganska tätt där och skymmer varandra så det var inte många raketer vi fick se. Men vad gjorde det!? Vi hade de super ändå. Festen fortsatte in på småtimmarna och jag somnade gott på en madrass på deras golv sen.
De ända som fattades var nyårspussar av mina fina killar. T jobbade kväll igår och tidigt idag så han var hemma Billy Boy. Lille B har inte visa någon tendens på att vara skotträdd innan men igår vid 12 tyckte han inte det var så kul. T fick ha han i soffan, hålla för hans öron och sätta på tv på högsta volym.
Hade ni en lyckad nyårsafton?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar