30. januar 2011

Sista lördagen

Januaris sista lördagskväll spenderades med bästa Emma. Vi skulle gå ut äta lite spontant men glömde att det är mindre lätt att gå ut och äta spontant en lördags kväll i Oslo. Efter ett par försök fick vi tillslut ett bord på ett mysig ställe på Gruneløkka. Tjejsnack, god biff och rödvin i glaset. Turen gick sen vidare till en bar där vi helt pløtsligt hamnade mitt i en konsert. Tonårsflashback och vin i drickglas. Eftersom det var omöjligt att konvesera flyttade vi oss vidare  till ännu en liten bar. Kl 00.00 var vi ganska nöjda och jag köpte en choklad och satte mig på tåget hem. Idag vaknade jag tidigt och efter en härlig runda med B var jag fit for fight. Härliga fina helg!

5 kommentarer:

  1. Yes, stavanger blir det, ja det kommer bli en prövning för oss båda men det kommer bli bra, det är ju trots allt bara 9 månader vi pratar om att bo isär, jag hoppas tiden susar förbi :)

    SvarSlett
  2. Ha ha tonårsnostalgi! Så härligt!

    SvarSlett
  3. Låter som en superlördag! :)
    Ja, lite tillbaka iaf. Ja, hon är allt söt, är på henne konstant och gosar.
    Ja, smaken är olika..jag tyckte bara att den var så sabla lång men riktigt snyggt foto och Julia Roberts är ju alltid snygg.
    Har nog blivit lite skadad av alla Björns actionfilmer..;)
    Kram

    SvarSlett
  4. Låter som du hade en härlig lördagskväll! Vilken restaurang var ni på? Har lite svårt att finna restauranger i Oslo som verkligen är "wow".

    Mja, kan inte direkt säga att jag stod på slalom. Höll mig inomhus och drack vin istället. I fredags blev det en tuff 12 timmars pass där av bilderna tidigare i bloggen hehe.

    SvarSlett
  5. låter osm en riktig kalaslördag :-) kraam

    SvarSlett