17. januar 2011

Objektiv till salu

Hello World!
Hur har veckan börjat? Med kärlek, dans och skratt?

Just nu sitter jag och skriver ihop lite info till mina objektiv som jag ska sälja. Jag bytte ju från Nikon till Canon och har nu två objektiv som söker nya hem. Ett Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G och ett Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC OS HMS. Båda är superobjektiv, 50 mm är det bara två månader sen jag köpte så det är knappt använt. Om ni eller någon ni känner vill fynda objektiv är det bara att säga ifrån?! Kommer lägga upp de på foto.no & finn.no imorgon. Kanske inte det mest smarta och byta från Nikon till Canon men jag hade sån lust på 550D och rätt att jag inte fått testa den till 100% än har jag en god magkänsla.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag är intresserad av 50mm/nikon :D Du skulle ju kunna mejla mig om priser och så; (izabelle.adolfson@gmail.com)
    Det vore jättesnällt!:)

    SvarSlett