6. januar 2011

Morgonbestyr

























Min lille fis (vet inte hur många smeknamn den hunden har nu men det är säkert uppe i ett 20-tal) hade massa energi i morse och ville inte alls vara hemma och vila. Vanliga dagar ligger man nergosad i säng och tittar på oss som ufon på morgonen och tänker säker: "Dra ni nu, jag tänker iaf inte röra mig än på läääänge!" Men idag satt och suckade när T åkte och skulle slingra sig runt mina ben när jag skulle dra. Ibland önskar jag att han kunde vara en lite väskhund som jag kunde stoppat ner och gosat med på tåget. Men för det mesta är jag glad att han är en stor fin björn... eh menar hund!

3 kommentarer:

  1. Hejsan Kristinis här!

    Kika in på min blogg om du gillar att läsa om modenyheter, den hetaste musiken bland annat nyheter om min kille elov från elov o beny! o massvis mera!

    Kika in hos mig :)

    SvarSlett
  2. Nu blev jag ju jättenyfiken, för orginalare är ett yrke som jag i många år varit intresserad av o till o med ett tag sökte utbildning men hittade inget där man kunde utbilda sig till det. så nu är det ju toppen att jag kan fråga dig, om du vill svara. :-)Hur jobbar du, med vilka arbetsuppgifter o behövdes speciell utbildning? Att jag fastnade för just orginalare en gång berodde på att jag gjorde ett yrkestest o där beskrevs denna yrkesroll inriktad på design, att man fick skapa o vara kreativ o ha gott om nytänk o idéer vilket skulle passa mig. Men man kanske jobbar olika som orginalare? Du får gärna bomba mig med info om du vill. ;-)

    Kram

    SvarSlett
  3. Heej tjejen!

    Som sagt,kärt barn har många namn ; - ) Våra djur här hemma heter olika varje dag! Hihi!

    Er hund är verkligen så fin!

    Förresten vem har gjort din ubersnygga design?? Verkligen snygg!

    Massa kramar & trevlig fredag!

    SvarSlett