4. januar 2011

Smälter iväg

Igår spratt jag upp som en liten vessla. Pigg, rask med stora ögon. Idag var det inte riktigt samma melodi, men man kan inte alltid begära att man ska ler när klockan är 5.30. Ser iaf för mig att det kommer bli en fin och givande dag ändå.
Saknar min iPhone som just nu ligger abonnemangslös (my mistake) så tågresorna blir lite längre och lite gråare. Har egentligen svårt för att läsa på tåg men denna boken som jag fick i julklpapp började jag sluka på vägen hem från Sverige. Ibland behöver man lättläsa böcker som går fortare åt än smällt glass i solen. Ett litet extra leende på tisdagsmorgonen kl 07.00.

Fånge i hundpalatset av Martina Haag är titeln.

1 kommentar:

  1. Vad är fel med din Iphone sa du? Jag är själv sugen på en sån rackare. Vilken version har du?

    sv; klart du ska få vänta en HEL månad till eller två höhö ;P Snäll jag är va?

    SvarSlett