25. januar 2011

Konstiga saker





















































































































Kom på att jag glömt visa att vi äntligen blivit lite kulturella. Våra DNA-tavlor är uppe på väggen. Tyvärr var det ganska svårt att "fånga" de på ett bra sätt men här får ni ett litet smakprov iaf. Den beige är mitt och de högra är T´s. Likt men endå ganska olikt, T säger att jag har fler streck för att jag är mer kompilserat. Jag kan väll inte direkt säga emot...

6 kommentarer:

  1. Vad coola tavlor ni beställt, det är ju lite extra värdefullt när man hittar fina inredningsdetaljer som är personliga så där. Kan väll inte bli mer personligt en ens eget dna! :-)
    Var det dyrt o beställa förresten?

    Kram o fin lillördag!

    SvarSlett
  2. Den vagnen ska vi sälja nu för att vi har beställt en sprillans ny, kände att jag ville ha det ;) hehe. men det är verkligen en djungel :)

    åh vilka häftiga tavlor ! hur har ni gjort dom ?

    SvarSlett
  3. Med tanke på hur originella tavlorna är så är ju priset nog värt det. :-) Jättetuffa vart dem!

    Tack, vad roligt du gillade bröllopsbilden från min senaste plåtning, kommer mera vartefter...

    Hoppas du får en fortsatt sprudlande härlig dag, kram!

    SvarSlett
  4. Haha låter spännande med DNA-tavlor! Måste kika på länken ;-)
    KRAM

    SvarSlett
  5. Nu sitter jag och kika i din huskategori :) Vad kul med DNA-tavlor! Måste kika på länken!

    SvarSlett