31. januar 2011

Spolarvätska



Var och handlade lite inför resan i helgen, endel bra och ha saker som tar lite mindre plats. Plattången från GAMA kostade bara 249:- på Teknikmagasinet. Perfekt reseplattång! Imodium, anticbac, handcreme och tomma plastburkar ska också få följa med på resan.

Idag är den där sista måndagen innan semester, den som rent hypotetisk ska sega sig fram. Men vet ni vad? Den har gått hur fort som helst! Jobbade lite fler minuter än vanligt, tänkte hoppa över träningen men tog förnuftet till fånga och åkte dit ändå. Lyckorus efteråt såklart.
Och så gjorde jag ett framsteg idag... Jag har en rädsla för allt som finns under motorhuven och har helt enkelt hållit mig borta från att öppna den innan men så idag tog spolarvätska slut. Den första tanken som dök upp i huvudet var såklart att säga till T att fylla på, men så bestämde jag mig för att göra det själv! Så idag skedde deg, dagen då jag köpte spolarvätska, öppnade motorhuven och trolitgvis hällde den på rätt ställe. Det här låter sjuk löjligt men det var faktiskt ett framsteg för mig med motorskräck!

8 kommentarer:

  1. härligt :) va söööt du är! :)
    hoppas du får en bra vecka! <3

    SvarSlett
  2. Grattis !!
    Då kan jag ju skryta med att jag faktiskt lyckats byta en trasig strålkastarlampa :)

    SvarSlett
  3. hihi ja, en riktigt utslagen liten dam :D

    SvarSlett
  4. You go girl! Härligt det låter med semster, grymt avis

    SvarSlett
  5. låter super med lite semester.
    Visst kan det var drygt att träna i Januari.. .Men vd gör man inte för att må fantastiskt bra :)

    SvarSlett
  6. Vilken söt plattång, borde kanske med införskaffa en liknanade till vår resa som känns väldigt långt iväg visserligen haha.

    Hoppas att du har en fin dag!
    Kram

    SvarSlett
  7. Duktigt! :)
    Du har inte glömt glykolen nu när det är vinter väl?..haha..förlåt!
    Du anar inte hur lätt det är att skämma bort dem fast egentligen är det ju inte dem man skämmer bort utan en själv..de spyr ju bara ner dem ändå ;) Men sen när de blir större och förstår själva hur utomordentligt söta de är i vissa kläder så är det ju en annan femma!
    Vissa kläder som jag lagt ner lite mer på har jag en baktanke med att jag skall spara till henne när hon blir äldre, hon kanske vill ha dem för framtida bruk!

    Nu har jag inte läst igenom allt jag missat på din blogg så du kanske redan har skrivit vart semestern bär hän?

    SvarSlett