11. april 2011

I mitt hjärta







Den fina känslan av tacksamhet sitter i ännu starkare efter helgen. Har haft en så fin helg så jag har ont i smilbandet!
Malmö & jag har en fin relation.

Vi & mängder andra Malmöiter var vårgalna & fångade lördagens solstrålar på stan. Det går en sådan lättsamhet & lycka genom folkhavet en sådan dag. På kvällen fick Debaser sig ett besök av fyra stuttsiga brudar som bubblade av rosé vin & Cava.

Tugn av alkoholrester i en nu för tiden mindre van dansa-till-tre-kropp kom jag igår glad hem till mina två fina.

Vårlyckan har övertagit min kropp!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. åh tack fina du ! ja det är helt otroligt, vi har inte förstått att det är sant än tror jag :) så underbart ! hoppas att allt är bra med dig ? kramar

    SvarSlett