6. april 2011

Lördag hela veckan


Så var det mitt-i-veckan dagen. Min kollega hade varit på konsert igår och på luchen pratade vi om att mitt-i-veckan fester är ganska sällsynta numera. När man flyttat utanför stan och ligger hemma med myskläderna i soffan glömmer man bort att alla kvällar  är festkvällar där inne i stan.
Men det är ingen som lockar nu.

När jag hoppade in i bilen efter jobbet visade temeraturen 16 grader i solen. Nyyydelig vær! Löparskorna stod och hoppade ivrigt i hallen och var mer än redo för att gå ut.  Efter satte jag igång ett litet miniSPA på badrummet och nu är jag en mjukis i mjukiskläder. Bara One Piece som fattas för den riktiga bebiskänslan.
Det är det som är mitt-i-veckan dagen nu och jag gillar det!

2 kommentarer:

  1. Vi hade också helt underbart väder i måndags, njöt i fulla drag. Nu ska det visst bli storm. Kul så länge det varade hahaha ;)

    Sov så gott och stor kram

    SvarSlett
  2. Tack snälla för fina gratulationen, ja det känns toppen med husbygget. Spännande och pirrigt!!

    Nej lill-lördag är det nog inte många som festar till på längre, eller vad vet jag? Jag sitter alltid hemma i myskläderna numera, haha... ;-D

    Kramar!

    SvarSlett