8. april 2011

Tacksamhetsfredag

"Äntligen på väg, jag förlänger mina steg. Luften smakar som en jordgubbspaj en solig dag i maj"!

Idag känner jag så stor tacksamhet!!


 Jag har bra hälsa och är sällan sjuk!


 Jag så många fina människor runt om kring mig. Många långt bort geografiskt men nära i hjärtat!


 Jag har ett fast jobb att gå till varje dag och härliga kollegor!

Innan hade jag så svårt att känna tacksamhet och tog saker och människor för givet. Men det är väll det som är härligt med att bli några år äldre. Tacksamheten till det fina i livet bara växer. Ta vara på dagen är så viktigt. Att finnas HÄR och NU.


Glad fredag mina vänner!




Det regnar utropstecknen idag ...

3 kommentarer:

  1. Vilka kloka ord! Tacksamhet är nog den bästa känslan man kan känna, eller åtminstonde en av de bästa! Kram på dig

    SvarSlett
  2. Det er fint å tenke over de gode tingene i livet iblant! :) Goood fredag til deg også!

    SvarSlett
  3. fint, tacksamhet är så viktigt :)

    SvarSlett