12. april 2011

Nytt från godisbutiken


När jag var i Malmö shoppade jag lite i "godisbutiken" Make Up Store. Jag blir väldigt tilltalad av deras stilrena butikskoncept och härliga färger. Denna shoppingen blev dock ganska beige men ack så kul endå. Var väldigt sugen på att testa nykomlingen Base Prep: En primer/bas som ger vitaminer och håller sminket längre på plats. Jag har bara testat den på ögonlocken en gång men det verkar helt klart som en bra nykomling i sminkväskan. Sen fick även ögonskuggan Passion for Fashion följa med hem. En beige glittrig ögonskugga perfekt som bas eller för en vardagssminkning. Gillar ni M.U.S?

4 kommentarer:

  1. Men det är ju så roligt att köpa nytt smink! Och det finns ju så mycket smink man kan köpa också. Vet inte hur många MuS ögonskuggor jag redan har ändå finns det fler som jag vill ha. Tror ärligt talat att jag ALDRIG gjort slut på en skugga, någonsin!
    Nu vill vi se den här på dig också för den ser riktigt fin ut! KRAM

    SvarSlett
  2. Visst är Make up store butikerna som godisaffärer för oss tjejer :) Base Prep låter som något jag måste spana in nästan gång jag besöker butiken!

    Kul att du hittade till min blogg så jag hittade din trevliga, ska läsa runt lite mer här nu!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvarSlett
  3. Tack så mkt :-)

    härligt med lite nytt smink! ser finfint ut!

    kramis

    SvarSlett