11. april 2011

Det du kan påverka



























Man kan inte bli annat än glad i hjärtat av dessa fina vänner! Så mycket energipåfyllning jag fick i helgen.
Idag när jag skulle hem var mitt tåg var försenat och jag fick fint vänta. Att pendla är inte alltid det roligaste och försenade tåg kan verkligen påverka mitt humör till det negativa. Men i dag gick jag ut, fick solstrålar i ögonen och försökte sluta tänka på sånt som jag inte kan påverka, som tågförseningar och i stället sånt som jag kan påverka, som att umgås med fina människor.
Vårda din vänskap väl, det ger dig så mycket tillbaka!

6 kommentarer:

  1. aw, så koslig det så ut :D

    SvarSlett
  2. härliga bilder! låter som en mycket lyckad kväll! kram

    SvarSlett
  3. Underbart och dyrbart med så härliga vänner att ha roligt med.

    Hoppas att veckan börjat fint, här skiner solen från en klarblå aprilhimmel o man blir lite extra gald. :-)

    Kramar

    SvarSlett
  4. härligt med vänmys :)

    SvarSlett