26. april 2011

I was walking







Påsk 2011 - jag har samlat så mycket minnen!
Jag minns inte senast det var en så fin påsk. Jag har fått tid med familjen, hälsat på släkten och ätit godis till magen dansat samba. Suttit på uteserveringen med vänner utan att frysa med öl i glaset och skratt i magen. Jag har vandrat längs det glittrande vattnet och i den kvittrande skogen hela tid med solen i ögonen, sprungit löpartävling (heja!) i vitblommande bokskog. Och som vanligt när jag är ledig får datorn ligga till sidan, befriande.

Jag har haft det SÅ BRA!

Hade det inte varit för mina två killar fanns här hemma hade jag gärna stannat ett kvar ett tag till. Men det sägs att man ska sluta på topp. Så med flaggan hissad satte jag mig på tåget tillbaka till Oslo i går. Och efter att ha pussats med mina två hjärtan var cirklen sluten.

5 kommentarer:

  1. Så fantastisk du har hatt det:-) det hørtes skjønt ut! Her har det vært fin hjemmepåske med masse soling. Klem fra meg

    SvarSlett
  2. vilken fin hund älskar den rasen

    SvarSlett
  3. vilka soliga härliga bilder, ser ut som en bra påsk:)

    SvarSlett
  4. Underbart du verkar ha haft de : - )
    Vilken fin natur du har lyckats fånga på korten & så likaså hund och tjej! : - )

    Tusen tack för alla dina helt enormt fina kommentarer inne hos mig. Värmer så mycket ska du veta!

    KRAAMIS & Trevlig helg!

    SvarSlett