28. mai 2011

En lördag på bästa sätt




Kvällens kläder består av top från Lindex, byxor från Zara öronhänge från Forever21 och ring från Dyberg/Kern.

Att vakna klockan 6.30 för att sedan somna om och vaknad pang bom klockan 9.20 känns lite som att blivit överkörd. Översövd kan man också kalla det. Men efter frisk luft och havgrynsgrötsfrukost kändes allt alldeles förträffligt bra. Lägg på lite shopping och träning på det och ni har en superfin lördagsförmiddag.
Kvällen ska ägnas åt middag och bio med vänner, ett vinnande koncept. Vi ska se mister Depp på bio och det gillas av både mannen och mig. Och nej, jag tycker inte han är världens snyggaste man men däremot ligger han högt i topp på den manliga skåderspelarlistan hos mig.
Hur ska ni spendera er kväll?

3 kommentarer:

  1. Äta god middag med min älskade mamma som är på besök över helgen. Sen kanske det blir en film om vi inte har för mycket att prata om;)

    SvarSlett
  2. Fint!! Måste också köpa mig ett par chinos eller lite lösare byxor, det är både snyggt och skönt :D

    SvarSlett