9. mai 2011

Vår fina 1-åring!

Igår hade vi ett födelsedagsbarn här i huset. En liten har blivit stor!
För ett år sen föddes en liten gul boll i en syskonskara på 8. Hans namn blev Braveheart och han var en stor och glad kille som vi blev kära vid första mötet.
Jag som egentligen inte hade någon önskan att ha hund vände helt när Billy flyttade in. Han är glad, social och världens "kosegris". Bland barnen på området är han en favorit och han njuter verkligen av uppmärksamheten. Visst är det inte alltid lika kul att gå kvällrundan när det regnar och hela han blir lerig och visst har har bitit sönder några flipflop och hårat ner både ett och tio klädesplagg. Men han ger så mycket! Vi är så glada i dig Billy Boy!

6 kommentarer:

  1. Men himmel vilken liten söt hårboll! Tänk vad tiden går fort. Hoppas ni får en fin start på veckan. KRAM

    SvarSlett
  2. Ja visst var de det!

    Åh vilken liten sötis och numera en stor sötis! Golden är min absoluta favvoras, har haft 4 stycken genom åren och två stycken bor hemma hos min mamma just nu. :) Önskar dig en skön kväll! kram

    SvarSlett
  3. Er han ett år alt? Gud, hvor tiden flyr! Gratulerer så mye med dagen til Billy!! :)

    SvarSlett
  4. Vilken stilig kille!! :)

    SvarSlett
  5. Åh mitt hjärta smälter :) Guuuud så söta bilder!! Tiden går så fort, snart är min lille Otto också ett år!

    Hoppas att du har en fin kväll! Kram

    SvarSlett
  6. <3 Sån sötnos! Grattis på födelsedagen fina Billy!

    SvarSlett