6. mai 2011

När man går upp lite för tidigt


Såhär spraklade och färglad är jag i dag! Fredagströttheten har legat som ett grått moln och över axlarna. Väckarklockan råkade ställas på fel tid och jag gick upp vid 5 i ställer för sex. Hur SMART? Och att jag inte kom på det förrän jag var vid tåget är ännu mer rutinerat. Allt har varit sådär extra luddigt och linserna klibbat lite extra. Men nu ska färglösa lilla jag bege mig mot sängen och ladda färgbatterierna till i morgon. Då tänker jag vakna till en solig och gyllenfärgad lördag!
GOD NATT där ute!

2 kommentarer:

  1. Oj, timmarna ær værdefulla på morgonen, kænns som hela dagen blir lite "fel" nær morgonen inte stæmmer. :S

    Klart jag hejar på dig också. Var jobbar du? Med reklam om jag inte læst fel. Jag jobbar med ekonomi i ett eiendomshus, Malling &Co heter det, håller till på Vika. :)

    Ha en mysig helg, låste att finvædret skulle hitta tillbaka igen och vad ær bættre æn det? :)

    SvarSlett