25. mai 2011

Vinnarlycka





Jag var den lyckliga vinnaren i en tävling hos söta Josefine förra veckan. Jag som aldrig vinner (tur i kärlek otur i spel eller?) blev superglad. Denna klänningen är från Affordable Luxury som duktiga Eva Larsson har designat. Tror detta är 3:dje kollektionen hon gör för Lindex. Jag hade turen att träffa Eva för ett år sen då jag jobbade på en PR-byrå och hon var supertrevlig. Fick då veta att hon bland annat jobbat för Acne tidigare.
Klänningen är enkel men har ett snyggt snitt. Och eftersom jag igår insåg att klänningen jag tänker ha på ett bröllop nästa helg är fööör kort blir denna en het kandidat.

7 kommentarer:

  1. Grattis!! Så fin den var, klær dig riktigt bra. Eller det heter kanske att du bær den riktigt bra ;o)

    SvarSlett
  2. Oi, så heldig! Kjolen er kjempefiin!

    SvarSlett
  3. Så himla fin! Och den klär dig jättefint också. Roligt att du vann! KRAM

    SvarSlett
  4. Såå snygg! Ha en fin dag! :) XO

    SvarSlett
  5. Snyggt! Vad kul att vinna, den klädde dig verkligen!

    SvarSlett
  6. Grattis vännen : - )
    Supersnygg är du i den!!
    Roligt att vinna en tävling!

    Jadu tänk när man var liten och väntade på sommarlovet! Då var man allt bra pirrig i magen sin ; - )

    KRAMIS på dig!

    SvarSlett