3. mai 2011

Vårfavorit och Converse-tankar


Långkjolen har blivit en vårfavorit i min garderob. Härligt att gå runt i och passar super till ett par Converse. På tal om Converse, oj vilket starkt varumärke det har. Ser aldrig traditionell reklam från de men ändå säljer det som smör. De har väll aldrig varit ute men de sista åren har de verkligen fått en uppsväng igen. När jag stod i kö på H&M i Malmö fick jag för mig att kolla ner i marken. Det står då ca 15-20 personer i kö och på 70% av fötterna satt det ett par Converse. Har ibland tänk att jag ska köpa några andra skor för att det är lite tråkigt. Men nej, det är ju både sköna och snygga så WHY not.
Converse. Ja eller nej?

& tusen tack söta ni för kommentarerna om terassen. Ni sken upp mig dag!!!
Jag har snöat in mig helt på Lexington/marina stilen ute. Så fint!

2 kommentarer:

  1. Man blir jo aldri lei Converse, så jeg stemmer ja! :)

    SvarSlett
  2. Converse; ja! :-) Så vakker du er!

    Klem fra Cecilie

    SvarSlett